.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف بيش از 200 کيلو مواد مخدر درمازندران

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان مازندران از کشف 212 کيلو و704 گرم مواد مخدر طي يک ماهه گذشته دراين استان خبرداد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ عطاء غلام نژاد رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان مازندران گفت : اگر در بعد فردي به آثار زيانبار اعتياد به مواد مخدر توجه کنيم با اين حقيقت بسيار تلخ روبرو مي شويم که وقتي يک فرد به اين مواد خطرناک و نابود کننده گرايش پيدا مي کند سموم خطرناک و کشنده حا صل از استعمال مواد در اعما ق وجود او تاثير مي گذارد .

وي افزود : اعتياد نشاط وشادابي را از فرد مي گيرد و به دنبال آن چشما نش غبار آلود ، رنگش پريده ، چهره اش محزون ، صدايش لرزان و مضطرب ، کلماتش بريده و کشدار و اعصا بش ضعيف و فرسوده مي گردد.

سرهنگ غلام نژاد تصريح کرد : به همين جهت اعتياد به قدري درافراد تاثير ميابد که قدرت صحبت کردن و گفت و گو از او سلب مي شود و با کمال ضعف و بيچارگي در برابر مواد مخدر چمباتمه مي زند و همانند يک نوزاد متوقع است که تمام ناراحتي هايش با خوردن غذا از راه دهان برطرف شود و اگر ناراحتي او برطرف نشود دچار خشم و ناکامي مي گردد.

غلام نژادخاطرنشان کرد: احساس کفايت و امنيت در بسياري از افراد معتاد نابود مي شود و حس احترام به خود و اطرافيان در آنا ن بسيار کاهش مي يابد و قدرت سازگاري به پايين ترين درجه خود سقوط مي کند تا جايي که ديگر قادر نخواهد بود درد ونگراني و احساس گناه را تحمل نمايند و حالت ياس و نا اميدي ناشي از ناکامي به آنان دست مي دهد که نتيجه آن از دست دادن قدرت به تعويق انداختن ارضاي احتياجا ت است .

وي گفت : افراد معتاد قادر نخواهند بود که بعضي از واقعيتهاي تغيير پذير را به نفع خود تغيير دهند و در دامي اسير مي گردند که پايانش مرگ و نابودي است پاياني که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت و هم پاهاي بي مايه و سوداگران مرگ و جنايت و افراد سود جو بوده اند ، سوداگران و جنايتکاراني که جز نفع خود به هيچ چيزي ايمان ندارند و همه چيز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه مي گردد.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان مازندران درادامه از کشف 212 کيلو و704 گرم مواد مخدر طي يک ماهه گذشته دراستان مازندران خبرداد وتشريح کرد : اين مواد شامل 85 کيلو و169 گرم ترياک ، 5 کيلو و248 گرم هروئين ، 120کيلو و651 گرم حشيش ، 1 کيلو و260 گرم شيره و376 گرم گراس بوده است .

سرهنگ غلام نژادهمچنين اظهارداشت : درراستاي مبارزه باعاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر درطي اين مدت 869 نفر از عاملان افيوني دراستان دستگير و108 دستگاه تلفن همراه و 48 دستگاه خودرو و5 دستگاه موتورسيکلت که درامر تهيه وتوزيع مواد مخدر مورد استفاده قرار مي گرفته توقيف شد .

غلام نژاد درادامه بيان داشت : 15 باند افيوني نيز متلاشي و 5 ميليون و330 هزارو 600 تومان وجه نقد که حاصل بي خانمان کردن عده زيادي از هومطنان بوده از آنان کشف وضبط شد .

وي درخاتمه از مردم خواست : درمقابله بااين بلاي خانمانسوز پليس راياري دهند وهرگونه موارد مشکوک راسريعا به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 8 ارديبهشت 1388
واقعا آمار كشفيات جناب سرهنگ جالبه در حاليكه بيشتر جوانان به كراك روي آورده اند اما در اين آمار هيچ كشفي از كراك اعلام نشده است .
جناب سرهنگ سري بزنيد به چهارشنبه بازار قائم شهر ببينيد چطور مواد فروشان آزادانه كراك مي فروشند و هر روز آمار معتادان در قائم شهر اضافه مي شود من خودم با چشمانم ديدم مامور شما از جلوي همين مواد فروشان بي تفاوت رد شد اگر مدرك مي خواهيد با ذكر نام مامور و نام فروشنده بو تاريخ دقيق اين حادثه به شما مي گويم به من ايميل بزنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.